来看看の人数❤

❤你是第几位了=D❤

free hit counter

Saturday, May 15, 2010

nice song=)

❤你在不在-郭采洁

云碎成雨点 等
的抱歉
却等到
的不告而别
星光像泪水 没说的思念 变成黑眼圈
几百天来的热烈 一个寒流就瓦解
再厚的爱只是一叠纸片
房间 像幻灯片
我眼里蔓延
在手机 笔电 无法隔绝
深夜 像黑咖啡
我心里面 陪我失眠
可是却
我身边
感冒整个月 心里的疲倦
比发烧晕眩 已够通牒
我不爱争辩
脑海却模糊决定一切

我换长发 换长辫 却换不掉
固执的气味
抱着一起养的小狗 倔强假装克服了伤悲
他吻了我 弄乱藏好的泪

❤nothing gonna change my love for you-george benson

if i had to live my life without you near me
the days would all be empty
the nights would seem so long
with you i see forever oh so clearly
i might have been in love before
but it never felt this strong
our dreams are young and we both know
they'll take us where we want to go
hold me now touch me now
i don't want to live without you
nothing's gonna change my love you for you
you oughta know by now how much i love you
one thing you can be sure of
i never ask for more than your love
nothing's gonna change my love for you
you oughta know by now how much i love you
the world may
chang my whole life throug but
nothing's gonna chang my love for you

if the road ahead is not so easy
our love will lead a way for us
like a guiding star
i'll be there for you if you should need me
you don't have
change a thing
i love you just the way you are
so come with me and share the view
i'll help you see forever too
hold me now touch me

这两首歌好听=P
但是不够说了再见好听XD
白痴死了><
昨天吖~
朋友都睡着了...
剩我一个...
听歌听到哭...
然后又忍着=P
看书...
看到睡觉咯...
不喜欢一个人的感觉...
很寂寞勒><
明天可能有的去唱K...
哇...真开心...
(*^__^*) 嘻嘻……
我又想多多咯=P
想厚...
买个蛋糕...
全部宝贝一起...
庆祝我该坚强...
一个人依然会很好XD
白痴厚...
要是我的宝贝们真的这样做...
我一定感动死了XD
但是条件就是必须做家务...
kolian到要命...
牺牲点吧...
考试要到了...
去high下也好的XD
刚吃饱回到家吖~
超饱的唷~
肥料肥料~
猪一只XD
今天就这样先吖~
晚上再写XD


几 百 天 来 的 热 烈...
一 个 寒 流 就 瓦 解...
再 厚 的 爱 只 是 一 叠 纸 片...



_颖_

No comments:

Post a Comment